dontyouforgetaboutlondon

weeks go bye like days

Kategori:

 
Har blivit lie tyst här inne, tyst som graven mer bestämt. Ni får ursäkta, men det finns kanske inte så mycket spännande att läsa om innan jag flyttar ändå? Idag är det 28 dagar kvar och det känns fortfarande helt overkligt. Jag försöker att njuta av alla underbara människor som jag lärt känna här i min hemstad denna sista tiden. 
I helgen åker jag och Josefin iväg till landet över helgen heeeelt själva och det känns som precis det jag behöver. Komma bort lite och reflektera. Grilla. Dricka god öl. Kanske sola om vi har tur? Älskade Josefin.
Är det så att ni vill kika in där jag är lite mer aktiv så heter jag keanueyes på Instagram. Där händer det nog mer än här i alla fall.
 
Annars då? Jodå. Jag jobbar, pussas, planerar och väntar på våren. Idag har jag fått äran att bjuda på middag och i mina tankar var det för några dagar sedan flera rätters med en massa specialeffekter som skulle få hakor att tappas. Idag bestämde jag att jag istället kör på säkra kort och lagar min egna variant på köttfärssås och spagetti. Varför ändra på ett vinnande koncept liksom?
 
Vad gör ni i väntan på våren?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: