dontyouforgetaboutlondon

Livet i norr

Kategori:

 
I onsdags morgon på började jag min långa tågresa till norr och min kära kära vänner Elin & Micke.
Efter ett mycket smidigt byte i Stockholm och nio timmar som gått relativt fort gick jag av på Östersunds station där Micke väntade med deras lilla sex månaders Freja. Vi slängde in väskorna i bagaget och begav oss mot deras lägenhet. Till historien hör att Elin inte hade en aning om att jag faktiskt skulle komma så när jag traskade in och ropade försiktigt 'Hej hej' blev hon minst sagt chockad. Ett kärt återseende med både kramar och tårar. Precis som det ska vara!
 
Så.. vad har jag haft för mig här uppe undrar ni med spänning. Jo, det ska ni få veta.
 
Vi har druckit påskmust, lyssnat på Britney Spears och dansat Harlem Shake
 
 
 
Vi har varit ute och vandrat på isen på storsjön
 
 
 
Vi har lekt med Barbapappa och sjungit krokodil-sången
 
Och vi har även åkt isväg, alltså åtk bil över isen. Sjukt läskigt
 
 
Ikväll blir det hemmagjord sushi och spelkväll. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: