dontyouforgetaboutlondon

säg det i toner

Kategori:

 
Tänk om hela ens liv var ackompanjerat av ett soundtrack. Tänk vad fantastiskt det hade varit, som i en bra film. När musiken liksom sätter ord på känslan och gör den hanterbar.
När man blir sådär riktigt glad och går längs trottoarkanten så kickas Katrina and the Waves 'I'm walking on sunshine' igång i bakgrunden, när man sitter på bussen och tittar ut över göta älv med ett nybrustet hjärta så rullar tonerna till Håkan Hellströms 'Kärlek är ett brev skickat tusen gånger' in och när man blir riktigt jävla förbannad på någon eller något så slogs Slipknots 'Everything ends' på. HELT FANTASTISKT. Om jag fick välja vilken låt som skulle spelats idag när jag för första gången i år gick ut med vårjacka, converse och solglasögon så skulle det vara denna.
 
 
 
Och här bjuder jag på lite bilder på vad jag gjort sedan jag slutat jobbet:
 
 
Varit på after work på Incontro med bl.a. bästis-Annie
 
 
Fått sjukt bra bok av Jessica som jag haft svårt att slita mig från
 
 
Druckit kaffe i solen på min balkong
 
Livet är rätt fantastiskt just nu.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: