dontyouforgetaboutlondon

With a little help from my friends

Kategori:

 
 
 
 
Hade lite spelkväll i vårt rum härrom dagen där jag och Hanna lärde våra roomies Finns i sjön, eller som det numer fick heta, Find it in the lake. Vi har sjukt trevliga rumskompisar. Först har vi Jason som gett upp sitt jobb och lägenhet för att starta eget och därför bor på Hostel. Han har varit en sjukt bra guide och tycker att det är väldigt roligt att jag blivit solbränd efter två dagar i London och kallar mig därför för strawberry face. Trevlig kille, haha. Sen har vi Luke (Skywalker) som bor utanför stan men jobbar inne och därför bor i vårt rum. Han har besökt 86 länder men vet inte vem Zlatan är, vettig kille! Freddie är fransman och precis blivit lämnad av sin fru efter 2 månaders äktenskap så han är lite bitter och sa nog till mig minst 15 gånger igår när vi satt och drack lite öl 'Don't ever get married, do you understandSebastian är ocså fransman och hänger inte riktigt med i engelskan men han är glad ändå. Nickar och skrattar åt allt man säger, oavsett vad det är. Han är lite underlig men det är säkert för att han är konstnär, och för övrigt erbjöd mig och Hanna att måla porträtt av oss. Vi har också två tyskar i rummet men de är rätt nyinkomna så jag har inte koll på vad de heter, men de letar efter klubbar som har (and i quote) nice girls and black music. De brukar sitta på vår bakgård och be när de inte står och smörjer in sig med alla världens skönhetsprodukter för It's important to take care of your skin
 
På onsdag får vi vår lägenhet!
 
 
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här: