dontyouforgetaboutlondon

nu måste vi dra

Kategori: nu måste vi dra


Jag har väl egentligen aldrig riktigt varit ute och rest som jag precis gjorde. Visst, jag har varit på de obligatoriska semesteröarna med föräldrarna och på en snabbvisit i Prag med klasskompisar för en tre-fyra år sedan. Men detta var annorlunda, livsomvälvande skulle jag vilja påstå. Ni vet när man tatuerar sig och bara vill göra fler och fler? Eller när man tänker att 'ett chips kan jag ju ta'. Ack så fel man hade.

Redan innan jag åkte till London hade jag planerat in nästa resa, Berlin. Och idag planerade jag ännu en, en tågluff runt i Italien. Mitt sug efter Italien minskade ju inte precis efter att jag sugit lite på en italienare i London. Ursäkta ordvitsen, men är man göteborgare så är man. Jag och min vän Josefin har i alla fall satt en rutt ikväll.
Venedig - Rom - Pisa - Milano. Känns helt rätt. När ska man göra sådant om inte nu?

Men, en sak i taget. Vi börjar med Berlin. Och medan jag letar hotell uppmuntrar jag er till att lyssna på Ken Rings fantastiska nu-skiter-vi-i-allt-och-sticker-låt. (döm den inte bara för att det är Ken Ring.)

Kommentarer

  • jessica säger:

    JAG ÄLSKAR DIN BLOGG! & låten skall jag lyssna på i morgon, UTAN att tänka på att det är ken ring. haha. tänker på köket at the vic. ;] puss.

    2012-04-15 | 22:57:46
    Bloggadress: http://jessicaglarbjerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: