dontyouforgetaboutlondon

get sick soon

Kategori:

 
Har åkt på världens halsfluss. Har aldrig haft det förut och kan ärligt säga att jag inte önskar det till min värsta fiende. Tredje dagen idag och febern har inte understigit 38 grader under lång tid. När jag pratar låter det som att jag hamnat i målbrottet för att min mandlar är så svullna.
Okej att vara hemma sjuk i en dag eller två men nu börjar jag bli fett uttråkad. Så.. jag tänkte att ni skulle ge mig lite bra filmtips. Vad ska jag se som får tiden att gå lite snabbare? Och kanske till och med har ni någon film på lager som ger mig lite extra kraft? Jag räknar stenhårt med att ni ger mig ett tips per läsning. Och kanske även en uppdatering om vad som händer ute i vida världen? Jag saknar den!
 
 
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Världens bästa låt! Tycker så synd om dig vännen. Jag är kass på film... Men en som jag laddat ner precis, men inte sett än, är "to rome with love". Kanske kan ge lite minnen från i somras. :)

    2013-02-18 | 10:52:19

Kommentera inlägget här: