dontyouforgetaboutlondon

I'm forever blowing bubbles

Kategori:

 
Jag har ju vacklat fram och tillbaka över vilket Londonlag jag ska ge mitt hjärta till nu när jag inte längre kan stå på Ullevis läktare varannan vecka. För ett liv utan fotboll det går inte. Från att ha gått fram och tillbaka mellan Fullham, Tottenham och Queens Park Rangers har jag till slut bestämt mig för West Ham United. Jag försökte, nu när jag faktiskt kunde välja, att vara lite logiskt. Sett efter vilka som har en bra arena, snygga matchtröjor och självklart vill jag ha ett lag som är lite underdogs. Jag kan ju inte gå från GAIS till ett överklasslag som Arsenal eller Chelsea. I slutändan gick jag på min magkänsla och det blev alltså West Ham. 
Så igår när jag fick inställda lördagsplaner kröp jag ner under täcket och såg på Green Street Hooligans
Förstå mig inte fel, fotbollsvåld är ingenting som jag någonsin kommer att stötta, men fy vad bra den är. Se den ni också! Om inte annat för de typiskt engelska kvarteren de vandrar runt i, eller för den fantastiska dialekten. 
Har övat lite på hejaramsor nu också.. I'M FOREVER BLOWING BUBBLES, PRETTY BUBBLES IN THE AIR.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: