dontyouforgetaboutlondon

It's my party (and I cry if I want to)

Kategori:

 
Det är helt sjukt vad rastlös jag är. Så rastlös att jag kanske går till jobbet trots feber imorgon. Dumt, jag vet. Ska nog inte göra det. Vi får se. Det tråkiga är att vi imorgon ska gå och äta fyr-rätters på Thörnströms helt gratis för att vi jobbat så bra sista kvartalet av 2012. Jag kommer alltså missa detta:
 
 
Inte ok. Får steka upp wiernerkorvarna pappa kom förbi med igår och lyxa till det med lite tillhörande potatismos. Vilken delikatess. Men det är väl lika bra att vänja sig vid skitmat redan nu? Är det något som jag kan räkna med i London så lär det ju vara det.
 
Idag har jag i alla fall varit lite effektiv och bokat och fixat min avskedsfest. Bokat underbara Queens head på andra långgatan den 28onde april. Bortsett från att det är en söndag är jag sjukt nöjd med datumet. Inte så nära avgång att jag behöver oroa mig för bakfylla eller annat trams, men samtidigt så pass nära att det faktiskt är en avskedsfest. De står för bartenders, vakter och annat praktiskt medan jag får välja musik. Kan inte bli bättre?
Kan inte bestämma mig för om jag ska ha lite tema och annat kul eller köra á naturale. Har lite svårt att hålla mig. Fatta att ha englandstema? Folk kan ju klä ut sig till en massa festliga saker.. som fish and chips, Queen Elisabeth eller varför inte Harry Potter? Själv satsar jag nog i så fall på Ginger Spice i autentisk engelska flagganklänning. Ta igen för alla de gånger de tvingade mig att vara Emma i lågstadiet. Kanske ska lägga på några extra centimeter på längden dock? Man vill ju inte riskera att bli rekryterad av Wandas på väg hem?
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: